Будь ласка, не запізнюйтеся на запланований прийом.
У випадку запізнення, ми можемо бути змушені перенести або скоротити прийом на час Вашого запізнення. Будь ласка, приходьте вчасно, щоб ми могли надати найкращу можливу допомогу вашому улюбленцеві. Дякуємо за розуміння!
08:00 - 19:00
без вихідних
Увійти
- Робота Клініки здійснюється на основі внутрішніх правил, даних правил, ветеринарного законодавства України, закону про захист споживачів та інших законодавчих актів України.
- Всі ветеринарні послуги, витратні матеріали та препарати платні. Ціна послуг вказана у прейскуранті Клініки.
- Оплата послуг Клініки здійснюється відразу ж за фактом надання послуг, шляхом внесення готівки до каси підприємства або шляхом безготівкового перерахування на рахунок підприємства, а також за банківськими пластиковими картками.
- При розміщенні Пацієнта у відділеннях інтенсивної терапії чи хірургії, Власник тварини вносить передоплату готівкою у розмірі 50-100% від обумовленої вартості послуг.
- Прийом у Клініці здійснюється згідно з регламентом та внутрішнім розпорядком, встановленим адміністрацією.
- На прийомі у ветеринарного лікаря Власником тварини вважається людина, яка доставила тварину до Клініки.
- Власник повідомляє адміністратору свої дані (прізвище, ім'я, адресу, контактний телефон) та основні дані тварини (кличка, порода, вік, основні дані щодо вакцинацій та перенесених хвороб) та причину візиту до Клініки.
- Між Власником Пацієнта та Клінікою оформляється Договір на надання ветеринарних послуг, Згода на проведення анестезії та інші документи, внутрішні форми, що регламентують роботу Клініки.
- Неповнолітньому громадянину може бути відмовлено у наданні послуг. Якщо тварина перебуває у критичному стані, а зв'язок із повнолітнім Власником неможливий, тварині буде надано першу необхідну допомогу без погодження. Усі подальші лікувальні заходи проводяться лише після згоди повнолітнього Власника тварини.
- Витяг з історії хвороби Пацієнта готується протягом п'яти днів за письмовою заявою Власника із зазначенням переліку необхідних документів, клички тварини, даних Власника (ПІБ зареєстрованого в базі Клініки як Власника тварини), дати лікування, контактного телефону та засвідчується лікарем.
- В інтересах безпеки людей та тварин, собаки у ветеринарній клініці "ПАНДА" повинні знаходитися на повідку та в наморднику, кішки – у переносці.
- В Клініці ведеться відеоспостереження. Ці заходи покликані допомогти у вирішенні спірних ситуацій.
- Еутаназія тварин проводиться виключно за медичними показаннями після письмового волевиявлення Власника. Лікар має право відмовити у проведенні еутаназії.
- Фото та відеозйомка на території Клініки заборонена.
- Відвідувачі Клініки зобов'язані дотримуватись вимог, що пред'являються персоналом та з повагою ставитися до оточуючих.
- Власники повинні запобігати будь-яким контактам між тваринами: собаки повинні знаходитися на повідках і в намордниках, кішки в переносках, дрібні домашні та екзотичні тварини (гризуни, птиці, рептилії) у клітинах або контейнерах.
- Проходити до приміщення Клініки за межі реєстратури дозволяється лише у супроводі співробітників Клініки.
- Фіксація тварини для огляду лікарем проводиться Власником.
- Персонал Клініки не несе відповідальності за травми, які Власник отримав від власної тварини.
- В інтересах безпеки Власника та проведення якісної діагностики під час прийому можуть бути застосовані інші методи фіксації на розсуд персоналу. Якщо тварина вкрай агресивна та неспокійна та її стан заважає огляду у необхідному обсязі, у виняткових випадках за призначенням ветеринарного лікаря та за письмовою інформованою згодою Власника може бути застосована медикаментозна седація.
- У разі неможливості проведення процедури седації або у разі відмови Власника від проведення седації, лікар має право відмовити у наданні послуг Власнику даної тварини.
- Прийом Пацієнта ветеринарним лікарем включає збирання анамнезу, фізикальне обстеження, консультацію щодо стану тварини, постановку попереднього діагнозу, прогноз, призначення лікування та, за необхідності, додаткового обстеження. Лікувально-діагностичні маніпуляції та препарати оплачуються окремо за Прейскурантом.
- При відвідуванні Клініки через інше захворювання прийом розцінюється як первинний, так само як і прийом іншої тварини, що належить цьому ж власнику.
- Первинний огляд може бути здійснений лише у присутності Власника. Багато процедур можуть здійснюватися лікарями Клініки без Власника.
- Час прийому Пацієнта не регламентований, тому для ретельного всебічного його огляду Власник повинен мати достатній запас часу.
- Пацієнти приймаються персоналом, який працює відповідно до затвердженого графіка, у наступному пріоритетному порядку:
*1) Пацієнти, які потребують надання екстреної допомоги у зв'язку з тяжкістю їх стану та загрозою загибелі, за наявності ветеринарного лікаря, не зайнятого іншим Пацієнтом. За відсутності в клініці незайнятих службовими обов'язками ветеринарних лікарів, допомогу такому Пацієнту надає перший ветеринарний лікар, який звільнився від службових обов'язків.
*2) Пацієнти, що прийшли за попереднім записом і до призначеного часу. Час, на який записаний прийом, не є абсолютно точним. Так, час прийому може зміститись, якщо попередній прийом зайняв більше часу, ніж було розраховано, або ведеться прийом ургентного (невідкладного) Пацієнта. Просимо поставитися до цього з розумінням.
*3) Пацієнти, що прийшли за живою чергою.
- У спірних випадках черговість прийому встановлюється лікарем, адміністратором чи керівництвом Клініки.
– Закріплення конкретного ветеринарного лікаря Клініки за конкретним Пацієнтом – не передбачено.
- При надходженні Пацієнтів, які вимагають надання екстреної допомоги, а також при екстрених реанімаційних заходах, може бути задіяний весь персонал Клініки, який володіє спеціальними ветеринарними знаннями, що перебуває у зміні. У цьому випадку черговий прийом може призупинятися на потрібний час.
- При виборі методів діагностики та лікування лікар керується виключно інтересами Пацієнта. Постановка остаточного діагнозу може вимагати застосування додаткових методів обстеження (лабораторних, інструментальних тощо). Багато досліджень та аналізи необхідно проводити багаторазово, для динамічного спостереження за зміною стану організму. Необхідно усвідомлювати, що постановка діагнозу може тривати багато часу. До встановлення остаточного діагнозу хворому надається симптоматичне лікування.
- Дізнатися про стан тварини Ви можете самостійно, зателефонувавши до Клініки. Якщо на цей момент черговий лікар відділення інтенсивної терапії не зайнятий, він обов'язково відповість Вам. На жаль, оскільки у відділенні інтенсивної терапії постійно проводяться лікувальні маніпуляції, черговий лікар не завжди має можливість поспілкуватися з Вами по телефону. Як тільки з'явиться вільний час, він передзвонить Вам. Просимо поставитися до цього з розумінням.
- Відвідувати тварин у стаціонарному відділенні Клініки рекомендується з 11.00 до 13.00 та з 18.00 до 19.00 лише у супроводі співробітника Клініки.
- Перебування Власників у відділенні інтенсивної терапії має бути не більше 15 хвилин, оскільки перебування у відділенні сторонніх людей може перешкоджати лікувальним заходам.
- Хірургічне лікування (оперативне втручання) може бути в плановому порядку, а може бути екстреним. На планові операції хворих тварин записує лікар чи адміністратор. Тварини перед операцією мають бути підготовлені відповідно до тих рекомендацій, які дав лікар.
– Лікар готує тварин до операції у порядку, продиктованому інтересами здоров'я Пацієнтів.
- Час перебування Пацієнта в клініці може тривати від 6 до 12 години.
- Перед операцією проводиться обстеження тварини. Насамперед це стосується тварин з високим ступенем анестезіологічного ризику.
– Пацієнта на операції приймає анестезіолог. Власник тварини дає письмову згоду на проведення хірургічного втручання та застосування анестезії та інших сильнодіючих препаратів. Про виконання процедур Власнику повідомляється у телефонному режимі.
- В операційній присутні лише лікарі клініки.
- У разі надходження екстреного хворого, він оперується позачергово у будь-який день та час роботи Клініки на користь порятунку життя. При надходженні таких хворих, а також при екстрених реанімаційних заходах може бути задіяний весь персонал Клініки, який перебуває на зміні. У цьому випадку черговий прийом може зупинятися на потрібний час.
Підставами для відмови у наданні ветеринарних послуг є наступні ситуації:
- Відмова від укладання Договору на надання ветеринарних послуг, Згоди на проведення анестезії та інших документів, внутрішні форми, що регламентують роботу Клініки.
- Відсутність терапевтичного співробітництва (терапевтична співпраця – це взаємодія між Власником тварини та лікарем, що базується на довірі та взаєморозумінні на користь здоров'я тварини), відмова від виконання призначень лікаря прирівнюється до відсутності терапевтичного співробітництва.
- Перебування Власника тварини у нетверезому стані.
- Загрози чи образи на адресу ветеринарного лікаря, персоналу Клініки.
- Систематичне порушення або невиконання вказівок, рекомендацій лікаря.
- Відмова від сплати ветеринарних послуг, наданих раніше.
- Неповноліття представника Власника тварини.
- Агресивна поведінка тварини та нездатність Власником контролювати/фіксувати свого вихованця.
- Відсутність відомостей про щеплення проти сказу.
08:00 - 19:00
без вихідних
© Ветеринарна клініка Панда
Інформація сайту захищена законом про авторське право
2025